Mr. Oaty από crisandwitch
Its Mr. Oaty the Octopus!!! Third attempt at a UI skin. Mr. Oaty is just a character I made up one day in an attempt to get the Japanese 'cute and lovable anything' vibe in a project. Its so happy. Tested on OS X and WinXP at 1280 x 800.
Κανένας χρήστηςΚανένας χρήστης
Μεταδεδομένα επέκτασης
Περισσότερες πληροφορίες
- Σύνδεσμοι προσθέτου
- Έκδοση
- 2.0
- Μέγεθος
- 247,33 KB
- Τελευταία ενημέρωση
- 7 χρόνια πριν (13 Μαϊ 2019)
- Σχετικές κατηγορίες
- Ιστορικό εκδόσεων
- Προσθήκη σε συλλογή