Beoordelingen voor eID België
eID België door BOSA, Wouter Verhelst
1.719 beoordelingen
- Waardering: 5 van 5door lemmens, 2 jaar geleden
- Waardering: 3 van 5door Lecoq, 2 jaar geleden
- Waardering: 3 van 5door Firefox-gebruiker 15032451, 2 jaar geleden
- Waardering: 1 van 5door Firefox-gebruiker 13676168, 2 jaar geledenJe n'ai JAMAIS réussi d'utiliser mon eID belge dans Firefox
- Waardering: 1 van 5door Firefox-gebruiker 14472394, 2 jaar geledenImpossible de se connecter. Le service est trop compliqué. On a à faire à des retraités. Si on est en Belgique on peut se faire aider sur place or si on est expatrié (moi depuis 40 ans) c'est impossible avec toutes ces options. Avant on m'adressait un courrier avec une clé d'identification or aujourd'hui il faut acheter des lecteur et après rien ne marche. Je suis très déçu comment vous traitez vos aïeux.
- Waardering: 4 van 5door Firefox-gebruiker 14456459, 2 jaar geleden
- Waardering: 5 van 5door Firefox-gebruiker 18387560, 2 jaar geleden
- Waardering: 5 van 5door Firefox-gebruiker 16911346, 2 jaar geleden
- Waardering: 4 van 5door Firefox-gebruiker 17212778, 2 jaar geleden
- Waardering: 5 van 5door Firefox-gebruiker 18626728, 2 jaar geleden
- Waardering: 5 van 5door Firefox-gebruiker 17751457, 2 jaar geleden
- Waardering: 5 van 5door Firefox-gebruiker 5586744, 2 jaar geleden
- Waardering: 5 van 5door Firefox-gebruiker 16777424, 2 jaar geleden
- Waardering: 4 van 5door Maria, 2 jaar geleden
- Waardering: 5 van 5door Ronny, 2 jaar geleden
- Waardering: 4 van 5door Firefox-gebruiker 18420736, 2 jaar geleden
- Waardering: 5 van 5door Monique Judex, 2 jaar geleden
- Waardering: 4 van 5door fernand, 2 jaar geleden
- Waardering: 4 van 5door Calogero Miccichè, 2 jaar geleden
- Waardering: 1 van 5door Patricar, 2 jaar geledenQuand je clique sur "introduire ma déclaration", je ne demande PAS à QUOI ça sert, je VEUX : INTRODUIRE MA DECLARATION? et RIEN D'AUTRE. VEUILLEZ CORRIGER? svp.
- Waardering: 5 van 5door Firefox-gebruiker 14856226, 2 jaar geleden