Omtaler for Emoji
Emoji av Saverio Morelli (Sav22999)
735 omtaler
- Vurdert til 4 ut av 5av Fred, ett år siden
- Vurdert til 5 ut av 5av Firefox-bruker 18505638, ett år siden
- Vurdert til 5 ut av 5av Firefox-bruker 18904284, ett år siden
- Vurdert til 5 ut av 5av lilrawk, ett år siden
- Vurdert til 5 ut av 5av Firefox-bruker 18652696, ett år siden
- Vurdert til 5 ut av 5av nicooo, ett år sidengreat. it works. i use it all the time.
small wish: to add my own emojis. which i think i actually can do.... tbd.Utviklerrespons
postet ett år sidenThanks for the review!
The add-on shows only the UNICODE emojis approved (https://www.unicode.org/Public/emoji/), so it's not possible create the own emojis, unluckily.
I remain at your disposal - Vurdert til 5 ut av 5av Firefox-bruker 18780720, ett år siden
- Vurdert til 5 ut av 5av BLZ, ett år siden
- Vurdert til 5 ut av 5av Aschlin, ett år siden
- Vurdert til 5 ut av 5av vyrnius, ett år siden
- Vurdert til 5 ut av 5av jairus414, ett år siden
- Vurdert til 5 ut av 5av Firefox-bruker 18836535, ett år siden
- Vurdert til 4 ut av 5av Service communication GGL, ett år siden
- Vurdert til 5 ut av 5av Jean-Goulven Le Gac, ett år siden
- Vurdert til 4 ut av 5av Karma, ett år sidenGood extension, but I think a seperate bar for the emojis to appear once you've selected them would be helpful. In case you wanna delete one of the emojis you selected. Like in the Emoji Keyboard from JoyPixels on the Chrome Store.
Utviklerrespons
postet ett år sidenHi! Thanks for your review and you're suggestion. I'd like to understand better your feedback. May you write an email where you explain in more detailed it?
Because now it's possible enable the "auto-insert feature" (called "Also insert directly the emoji") which permits you to insert automatically the emoji, or the "Multi-copy" feature, which permits you to copy more emojis in once, and if enabled it shows you the list of emojis copied in a popup at the bottom.
Thanks! - Vurdert til 5 ut av 5av Firefox-bruker 17243369, ett år siden
- Vurdert til 5 ut av 5av Hikichin, ett år siden
- Vurdert til 5 ut av 5av Nicolas, ett år siden
- Vurdert til 5 ut av 5av _Riff, ett år siden
- Vurdert til 5 ut av 5av Firefox-bruker 18796723, ett år siden
- Vurdert til 5 ut av 5av Firefox-bruker 13761790, ett år sidenEmoji fantastici sul Pc...meglio di così? 🤗
- Vurdert til 5 ut av 5av xylia, ett år siden
- Vurdert til 4 ut av 5av Anthony, ett år sidenThis plug-in does what it says on the tin and I would've rated it five stars on it's functionality and features alone, however in light of the incessant requests to rate the plug-in, I'll award it four, if just to stop the pesky pop-ups. 🤨😉
Utviklerrespons
postet ett år sidenIn the "Rate the add-on" popup you have three buttons:
"Review", "I'll review later" and "Sorry, I don't want". The last one will close that popup and it won't shown anymore (same of the first one). Only the "I'll review later" will show the popup again after some times.
I'm sorry you found the popup too annoying 😢 - Vurdert til 5 ut av 5av MarkV, ett år siden