Rated 1 out of 5 stars

As of 17aug11, the UK Daily Telegraph (www.telegraph.co.uk) which is NOT owned by Murdoch is incorrectly blocked, presumably because it's been confused for the Australian Daily Telegraph which IS Murdoch owned.

This review is for a previous version of the add-on (copy.rev2.1-signed).